sobota, 24 stycznia 2015

Liebster Award- czyli Ciekawscy dodają pytania

Liebster Award

Ogółem o tym... wyróżnieniu:

Zostajemy nominowani przez innych bloggerów za 'dobrze wykonaną robotę'.
Są też oczywiście zasady:
zostajesz nominowany= nominujesz
Przy okazji zmieniasz pytania na te, które są twoim własnym wymysłem.
Ja zostałam nominowana przez Lavanę Zoro, która prowadzi bloga o Fairy Tail.
A teraz, pomijając wszystkie inne formalności, zaczynam!

Question One!
Czy to twój pierwszy blog?

Niestety, nie. Historie Zapomniane to nr. 3

Question Two!
Jakie są twoje cztery ulubione postacie z Fairy Tail?

Hmm. Gdyby się nad tym dłużej zastanowić, to mogę spokojnie wyróżnić cztery osoby:
Bickslow- tak, wiem. Jest dziwny, ale przynajmniej ma własny, oryginalny charakter.
Aquarius- do pewnego momentu naprawdę była moją ulubioną postacią.
Atlas Flame- co prawda nie występował w tym anime/mandze zbyt długo, ale muszę go tu wcisnąć.
Gajeel Resfox- za to jego zachowanie. Cytując go "Gi Hi"

Question Three!
Czy kiedy zakładałaś bloga miałaś w głowie całą historię i zakończenie?

Na razie publikuję tylko "Znajdź swoją własną drogę do piekła", więc nie będę się czepiała.
Wiedziałam, jakie będą główne wydarzenia, choć teraz na spokojnie je dodaję, zmieniam lub zostawiam w spokoju.
Słowem: miałam plan, którego się jednak nie trzymam.

Question Four!
Wolisz iść na żywioł, czy mieć wszystko przemyślane?

Mam nadzieję, że jako odpowiedź na to pytanie mogę użyć cytatu:
     "Nie warto wszystkiego planować. Życie i tak pisze swój własny scenariusz"

Question Five!
Jaka jest twoja ulubiona gra?

Ale... w sensie zespołowa? Czy elektroniczna? Ehh. Niedomówienia
Jeżeli chodzi o zespołowe gry- na pewno koszykówka. Mogę wykożystać wzrost (174 cm), by zmiażdżyć przeciwnika. I co najważniejsze, zazwyczaj mi się udaje :)
A elektroniczna- Assassin's Creed- Brotherhood. Serdecznie polecam.

Question Six!
Kiedy spotkałaś się po raz pierwszy z mangą/anime?

Miałam wtedy... chyba cztery lata. Wśród komiksów kuzyna znalazłam mangę Dragon Ball, którą później razem przeglądaliśmy. Było to ciekawe doświadczenie- Ja, czteroletnia dziewczynka nie za bardzo rozumiejąca cele bohaterów i On- dwunastoletni chłopak, chcący, by jego ukochana siostra cioteczna zrozumiała wszystko to, co on. Efekt był taki, że manga po przeczytaniu została odłożona w kąt, a my poszliśmy na dwór.
Question Seven!
Kto jest twoim ulubionym autorem mangi?

Nie mam ulubionego. Gdyby chodziło o książki, to bym mogła wybierać.

Question Eight!
Jakie ciasto lubisz najbardziej?

Oh, dużo tego. Ale na pewno w pierwszej dziesiątce znajdzie się Murzynek.

Question Nine!
W związku z powyższym chciałabyś kiedyś zorganizować spotkanie bloggerów i dostać to ciasto ode mnie w prezencie?

Trzy razy tak! Jedziesz do Nibylandii!

Question Ten!
Czy chętnie chodzisz do lekarza?

Zależy z czym. Katar? Proszę bardzo! Pobieranie krwi? A niech wampiry (nawyk od taty) się napiją! Złamanie czegoś też nie jest mi obce. Muszę, to pójdę. Ale czy chętnie? Zależy po co.

Question Eleven!
Czy boisz się u kogoś komentować opowiadanie na bloggerze?

A niby po co? Należę do osób odważnych (przynajmniej wszyscy mi tak mówią), a zresztą niewiele osób wie, że piszę. Dla nieznajomych jestem po prostu Bad Apple pisząca Historie Zapomniane. Więc czego się bać?

Teraz osoby, które chciałabym wyróżnić:
1. A-chan Moja wersja Fairy Tail, czyli przygody Ayi i Mii z "Wróżkami"
2. Rise chan Jeźdźcy Smoków
3. Kryształowy Anioł Legenda dnia i nocy

Wiem, że powinno być jedenaście osób, jednak nie mam na to siły. Zresztą- poradzicie sobie bez mojej uwagi. Mam nadzieję, że zostaniecie nominowani przez kogoś innego :)

Pytania, które zadaję osobom nominowanym to:

1.   Co sądzisz o e-book'ach?
2.   Jak rozumiesz słowa "krzyczę milcząc"?
3.   Co zrobiłabyś/zrobiłbyś, gdyby twój ulubiony/ulubiona bohater/bohaterka pojawił/pojawiła się koło ciebie?( przy okazji, kto to jest?)
4.   Twój ulubiony gatunek muzyki?
5.   Dlaczego zdecydowałaś/zdecydowałeś się prowadzić bloga?
6.   Masz jakiś ulubiony cytat? (możesz go podać?)
7.   Twoje ulubione zwierze?
8.   Co najbardziej utrudnia Ci życie?
9.   Masz rodzeństwo?
10. Odnalazłaś/Odnalazłeś już swoją drugą połówkę?
11. Co sądzisz o "Liebster Avard"?

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację. Szczerze mówiąc zaciekawiła mnie sama postawa bohaterów jak i historia. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie pojawi się więcej notek.
    Rise~~

    PS: Stała czytelniczka zjawia się u twych progów.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie będę ćwiczyć pieczenie murzynka, szarlotki i muszę jeszcze zobaczyć pozostałe ciasta. Osobiście uwielbiam sernik na zimno.xD
    Ps. Masz oryginalne postacie, które lubisz.Rzadko je wymieniano. O!~~ Rzadkością również był Ichiya, lecz zapomniałam u kogo. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Bardzo się ciesze że trafiłam na ten blog ponieważ rzadko który mi przypadł do gustu. Przeczytałam twoje pierwsze dwa rozdziały i powiem szczerze...bardzo mi się spodobały. Mam nadzieje że będziesz kontynuowała to co zaczełaś. Pozdrawiam ;)
    P.S Kiedy nowy rozdział? :D

    OdpowiedzUsuń