sobota, 18 kwietnia 2015

Author Note

WAŻNE
      Witam wszystkich po... 3-miesięcznej przerwie? Chciałabym wszystkich czytelników bardzo przeprosić za długą nieobecność. Postaram się ją jakoś nadrobić, chociaż wiem, że to nie będzie łatwe. A jakiś konkretniejszy powód? Po prostu kilka czynników złożyło się w kilka sporych problemów. 
      Ale nie o tym chciałam napisać. Przez ten czas, przyznaję się, nie napisałam nawet całego rozdziału. Dlatego mam dla was propozycję. Do 24 kwietnia macie czas na głosowanie, o czym chcecie kolejne opowiadanie. Oto opcje:
  1. Kontynuacja "Znajdź swoją własną drogę do piekła"
  2. "Dawno temu w zielonym lesie". W skrócie, historia pewnego ludu, który odkrył nowe ziemie i piękny, zielony las. Trochę krwi. Szept- historia o jednej części.
  3. "A jak skończymy, nigdy nie będziemy tacy sami". Krzyk- historia o wielu częściach. Opowiada historię pewnej dziewczyny, która zaczęła mieć problemy ze wzrokiem. Kompletne fantasy. 
  4. "Możesz zobaczyć mnie tylko wtedy, kiedy zamkniesz oczy". Szept. To jest i tak niespodzianka, więc tu nie napiszę nic ;)
  5. "Historie 12 zodiaków". Krzyk składający się z 12 części. Nazwa mówi wszystko.
Czas start! Głosujcie pod tym postem!
Nic dodać, nic ująć.
Bad Apple

1 komentarz:

  1. Napisałam wcześniej komentarz, ale złośliwy internet go nie opublikował i nie zdążyłam go skopiować.
    Jestem zwolenniczką pierwsze opcji, ponieważ już zaczęłaś to opowiadanie oraz rozpoczynanie innego, kiedy czekam na czwarty rozdział drogi jest... Okrutne. Tak okrutne. Bardzo chciałabym przeczytać "Drogę do piekła" do końca to tyle. Jak ją zakończysz wtedy chętnie przywitam w swe łapki opcje nr. 4 lub 5, ale na razie chciałabym dokończyć czytać to co zaczęłam.
    Przepraszam, że tak chaotycznie - chora jestem.
    Pozdrawiam Lavana Zoro:)

    OdpowiedzUsuń